Մարքեթինգ

Մարքեթինգ

MORTAL KOMBAT X խաղի թիզերը, որում երաժշտությունը System Of A Down խմբին է

Բոլոր գեյմերները անհամբեր սպասում էին դեռևս անցյալ ամիս հայտարարված Mortal Kombat X խաղի նոր տարբերակի թողարկման լուրին: Եվ ի ուրախություն նրանց, հրապարակվել է խաղի նոր տարբերակի թիզերը, որը հուշում է նոր տարբերակի պաշտոնական ռելիզի օրը` Ապրիլի 14-ին: Այս ամենը արժանահիշատակ չէր լինի, եթե facebook-ի իր օֆիցիալ էջում տվյալ թիզերը հրապարակած չլիներ System Of A Down խումբը:

Մարքեթինգ

8 սովորություն, որոնցից պետք է զերծազատվի գործարարը «Not-to-do-list»

Գործարար և «Ինչպես աշխատել շաբաթական 4 ժամ և չանցկացնել ամբողջ օրը գրասենյակում, ապրել որտեղ ցանկանում ես և հարստանալ» (Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе, жить где угодно и богатеть) գրքի հեղինակ Թիմ Ֆերրիսը առաջարկում է այն անիմաստ գործերի ցուցակը, որոնցից անհրաժեշտ է կամաց կամաց զերծազատվել, որոնք կոգնեն ավելացնել արտադրողականությունը: 1. Մի ստուգեք Ձեր էլեկտրոնային փոստն առավոտ շուտ և քնելուց առաջ: Էլեկտրոնային փոստի առավոտյան ընթերցումը կարող է փչացնել ողջ օրը, իսկ երեկոյան ժամերին կարդալը կարող է բերել անքնության: Թիմ Ֆերրիսը կարծում է, որ էլեկտրոնային փոստի ընթերցումը կարող է սպասել մինչ առավոտյան ժամը 10-ը, կամ մինչ այն ժամանակը, երբ դուք կկատարեք Ձեր պլանավորված աշխատանքներից գոնե մեկը: 2. Մի համաձայնվեք մասնակցել այնպիսի հանդիպումների կամ այնպիսի հեռախոսային բանակցություններ վարել, որոնք չունեն կոնկրետ օրակարգ և տևողության ժամանակահատված: Եթե ցանկալի արդյունքը պարզ է և հարցերի շրջանակը ևս, ուրեմն ոչ մի զանգ կամ հանդիպում չպետք է ձգձգվի 30 րոպեից ոչ ավելի: 3. Մի թույլ տվեք մարդկանց շեղել Ձեզ ոչ գործին վերաբերող թեմաներով: Խիստ է հնչում, բայց ՙկարճատև խոսակցությունները բավականին ժամանակ են խլում՚: 4. Չի կարելի անդադար ստուգել էլեկտրոնային փոստը: Անդադար փոստի ստուգումը հավասարազոր է թմրանյութի կախվածության հետ: Մի դարձեք թմրամոլ: Ֆերրիսը խորհուրդ է տալիս սոտւգել կոնկրետ ժամերին: Ինքը օրինակ էլեկտրոնային փոստը ստուգում է օրը երկու անգամ: 5. Մի ծախսեք Ձեր ժամանակւ այն հաճախորդների վրա, որոնք քիչ եկամուտ են բերում, բայց շատ ժամանակ են ծախսում: Ձեր հաճախորդների բազան դասավորեք 80/20 հարաբերակցությամբ՝ այն 20 տոկոս հաճախորդները, որոնք բերում են 80 տոկոս եկամուտ, և այն 20 տոկոս հաճախորդները, որոնք ծախսում են Ձեր 80 տոկոս ժամանակը: 6. Մի չարաշահեք Ձեր ժամանակը, որ ձերբազատվեք մշտական զբաղվածությունից. Միշտ զբաղված լինելը, դեռ չի նշանակում շատ աշխատել, այնպես որ հիվանդագին մի աշխատեք, եթե հոգնածություն եք զգում: Լավագույնն այս պարագայում աշխատանքային գրաֆիկը նորմավորելն է: 7. Մի պահեք ՙԹվային շնաթոկ՚ 24/7 ռեժիմով: Գոնե շաբաթը մեկ օր թողեք Ձեր հեռախոսը այլ վայրում, որտեղ Ձեզ դժվար կլնի հասնել: 8. Մի սպասեք այն պահին, մինչ աշխատանքը կդառնա Ձեր կյանքի իմաստը: ՙԱշխատանքը դեռ կյանքի իմաստը չէ:՚  ԻՍԿ ՈՐՔԱՆ ԵՍ ԴՈՒ ՀԵՏԵՎՈՒՄ ԲԻԶՆԵՍԻ ԱՅՍ ԿԱՆՈՆՆԵՐԻՆ…

Մարքեթինգ

Ինչպե՞ս Start-up ներգրավել միջոցներ

7 խորհուրդ սեփական փորձից կներկայացնի «Իմ գործ» ինտերնետ հաշվապահություն ծառայության հիմնադիրը (Ինչպե՞ս Start-up ներգրավել միջոցներ): Այս տարվա մարտ ամսին մենք ավարտեցինք պայմանագրի կնքումը՝ ներգրավելով Klever Internet Investments Limited ֆոնդից 4 մլն. դոլլար: Ձեզ կներկայացվի պրակտիկ խորհուրդներ մեր փորձից, որոնք կօգնեն այն Start-up-ներին, որոնք ցանկանում են ընկերության զարգացման համար ներգրավել ֆինանսական միջոցներ, որոնց արժեքը գերազանցում է 100 մլն. ռուսական ռուբլին: Բիզնես հրեշտակի դերը Իրականում կարևորագույն գործը մեր կողմից իրականացվել է շատ ավելի շուտ. 2010 թվականի աշնանը, երբ մեր ընկերության կապիտալում մասնակցություն ունեցավ Սերգեյ Պանովը: Երկու տարի մենք հղկում էինք մեր ընկերության բիզնես գործընթացները՝ փորձելով ստեղծել գեղեցիկ մտքից՝ համակարգային աշխատող բիզնես ծրագիր: Հենց Սերգեյն իր վրա վերցրեց ներդրումների ներգրավման հիմնական աշխատանքը, որը թույլ տվեց մեզ չկորցնել բարձր տեմպը՝ համաձայն որի զարգանում է «Իմ գործ» ընկերությունը: Հենց այստեղ ճիշտ կլնի Ձեզ տամ իմ առաջին խորհուրդը. Մինչ ներդրումային ֆոնդից ներգրավել միջոցներ՝ սկսեք փորձառու բիզնես գործընկերոջ /Բիզնես հրեշտակ/ փնտրտուքը: Դա Ձեզ թույլ կտա զարգացնել ինչպես բիզնեսն, այնպես էլ նրա արժեքը՝ ապագա ներդրողների աչքերում: Մարաֆոնային վազք Տրամադրվեք մարաֆոնային վազքի, այլ ոչ սպրինտի: Եթե դուք փնտրում եք մի քանի միլիոն դոլլար, ուրեմն իմացեք, որ դուք հավանաբար դրա վրա կծախսեք 6 ամիս և Ձեր գործառնական օրվա մեծ մասը: Միայն հանդիպումների վրա դուք կկորցնեք ոչ ավելին, քան շաբաթական 7 օր, բացի հանդիպումներից, դուք պետք է խմբագրեք պրեզենտացիոն նյութերը, մշակել ֆինանսական նոր մոդելները և պատասխանել շատ հարցերի: Եթե փորձեք այդ ամենը անել միայնակ, ուրեմն բիզնեսի կառավարման համար Ձեզ շատ քիչ ժամանակ կմնա: Ֆինանսական մոդել Ստեղծեք շատ արդյունավետ ֆինանսական մոդել: Դրա համար, ցանկալի է, ներգրավել խորհրդականի, որը կիրականացնի դա այնպիսի տեսքով, որը միանշանակաորեն դուր կգա ներդրողներին: Մեր ֆինանսական մոդելը առաջին հանդիպմանը կազմված էր էքսելի 10 թերթից, իսկ մարաֆոնի կեսին այն արդեն հաշվարկներով 18 թերթ էր կազմում: Իրականում շատ օգտակար է այս վարժությունը, որը Ձեզ թույլ է տալիս նայել Ձեր բիզնեսը թռչնի թռիչքի մակարդակից և տեսնել յան ցուցանիշները, որոնք Ձեր ընկերության համար հանդիսանում են կարևորագույնը: Հանդիպել բոլորի հետ Օգտագործեք բոլոր հնարավորությունները, երբեմն միջոցները թաքնված են լինում անհհավանական վայրերում: Ճիշտ կլնի ներգրավել խորհրդականների: Իհարկե փաստ չէ, որ խորհրդականը կգտնի հենց Ձեր ներդրողին, բայց կկազմակերպի շատ հանդիպումներ, որտեղ դուք կհասկանաք, թե ինչպես ավելի լավ մատուցել Ձեր նախագիծը: Հանդիպեք բոլորի հետ, ովքեր անգամ շատ չնչին հետաքրքրություն են ցուցաբերում Ձեր նախագծի նկատմամաբ. Այդպիսի ցանկացած հանդիպման ժամանակ դուք կստանաք ինչպես նոր ֆիդբեք Ձեր բիզնեսի մասին, այնպես էլ Ձեր բիզսնեի զարգացման մասին փորձառու մարդկանց նորանոր խորհուրդներ: Եթե անգամ հանդիպումը դրական չի անցել, միևնույն է հանդիպման արդյունքերի մասին ուղարկեք համապատասխան նամակ Ձեր գործընկերոջը, քանզի շատ ֆոնդեր շփվում են միմյանց միջև և չի բացառվում, որ մի ֆոնդը մյուսին խորհուրդ տա դիտարկել Ձեր նախագիծը: Վերլուծեք ներդրողների նպատակները: Եթե Ձեր մոտ կա անգամ փոքրիկ կասկած, որ Ձեր և ներդրողի նպատակները չեն համնկնում, մի կորցրեք ավելորդ ժամանակ՝ բանակցությունները շարունակելու համար: Քաղաքավարի դադար տվեք բանակցություններին և քննարկեք այլ տարբերակներ: Դա հատուկ վերաբերվում ստրատեգների հետ բանակցությունների ժամամանակ, այլ ոչ ֆոնդերի պարագայում: Այն բանից հետո, երբ դուք կհանդիպեք ավելի քան 20 անձանց հետ, դուք կունենաք մի քանի լավ առաջարկ /ցանկալի է 3–ից ոչ պակաս/: Այդ պահից ներդրողների փնտրտուքը կարելի է համարել փակված և պետք է ինտենսիվ սկսել պայմանագրային հարաբերությունների կնքման փուլը: Դա կտևի 2-4 ամիս՝ կախված ֆոնդից: Պետք է հոգեբանորել լինել պատրաստ նրան, որ ֆոնդը, անգամ բանակցությունների ամենավերջին պահին կարող է Ձեզ մերժել, անգամ չբացահայտելով պատճառները: Ուստի ցանկալի է միշտ ունենալ պահեստային տարբերակներ: Առևտուր արեք բանակցություններ ժամանակ Առևտուր արեք: Մի վախեցեք բանավիճել ներդրողի առաջին առաջարկի շուրջ: Բանակցություններում կարող են առաջանալ այնպիսի տարբերակներ, որոնք ընդունելի կլինեն երկու կողմերին էլ: Ինչին պետք է հատուկ ուշադրություն դարձնել. Ներդրողին վաճառվող փային: Այն կարելի է իջեցնել, պայմանավորվելով բիզնեսի KPI շուրջ՝ որին հասնելու դեպքում բաժնետոմսերի մի մասը կանցնի ներդրողին: Կամ հակառակը, եթե բիզնեսը չհասնի պայմանավորված ցուցանիշներին: Ընկերության վերահսկումը: Հստակ նշեք այն հարցերը, որոնց շուրջ անհրաժեշտ է ներդրողի ձայնը և թույլ մի տվեք, որ այն փոփոխության ենթարկվի: Բիզնեսից դուրս գալը: Ով, ինչպես և ինչ պայմաններով է հետագայում կարող վաճառել իր բիզնեսը: Ինչ կլնի, եթե կհայտնվի մեկը, ով կցանկանա գնել բիզնեսն ամբողջությամբ: Ինչ կլնի, եթե ներդրողը ցանկություն կհայտնի վաճառել միայն իր մասը և այլն: Այդպիսի հարցերը պետք է հստակեցվեն և գրավոր ամրագրվեն: Այդպիսի հարցերին ամենայն լրջությամբ մոտեցեք: Բիզնեսի անվտանոգություն Կնքեք պաամանագիրը ռուսաստանայան իրավական նորմերից դուրս: Դա երաշխիք կլնի, որ Ձեր իրավունքներն ամբողջությամբ պաշտպանված կլինեն: Երևի թե այս կետը մեկնաբանությունների կարիք չունի: Ներգրավեք լավ իրավաբանների, քանզի մեկ փոքրիկ սխալը պայամանագրում, Ձեր վրա շատ ՛՛թանկ՛՛ կնստի: Մի խաբեք Եվ ամենակարևոր խորհուրդը: Միշտ ասեք ճշմարտությունը: Սկզբնական շրջանում կարելի է ասել ոչ ամեն ինչ, բայց երբեք, ոչ մի պարագայում մի խաբեք Ձեր գործընկերներին: Վստահությունը հիանալի բիզնես գործընկերության կառուցման առաջնային գործոններից մեկն է:

Մարքեթինգ

Մարքեթինգի անհավանական պատմություններ

Տղամարդկանց պիջակների վաճառքով զբաղվող խանութներիի սեփականատերը ցանկանում էր բարձրացնել վաճառքների ծավալը: (Մարքետինգ: Անհավանական պատմություններ) Նա պատվիրեց հազար հատ մետաղադրամ, որոնք հիշեցնում էին տարատեսակ երկրների մետաղադրամները: Այդ մետաղադրամները ծածկված էին պլատինով, ոսկով և արծաթով և նրանք վերաբաշխվեցին բոլոր խանութներով: Վաճառողները, մինչ փաթեթավորում էին հագուստը, այդ մետաղադրամներից մեկ հատ աննկատ տեղավորում էին այդ պիջակի գրպանը: Ենթադրվում էր, որ գնոդը հետագայում կգտներ առաջին հայացքից թվացող այդ թանկարժեք մետաղադրամը, ցույց կտար իր բարեկամներին, ծանոթներին, գործընկերներին և իհարկե կհիշատակեր խանութը, որտեղ նա կատարել էր իր գնումը և գտել այդ մետաղադրամը: Առաջին ամսում վաճառքների ծավալը չփոփխվեց, բայց արդեն հաջորդ ամսին այն ավելացավ 3.5 անգամ: ԱՄՆ-ում գտնվող ռեստորանային ցանցի սեփականատերը բավականին քիչ գումար էր ծախսում մարկեթինգի վրա: Չնայաց դրան, իր ռեստորաններում միշտ մարդաշատ էր: Ինչպես էր դա նրան հաջողվում: Ամեն անգամ, երբ նա բացում էր նոր ռեստորան, նա կազմակերպում էր ճոխ ընդունելություն և հրավիրում էր այդ քաղաքի բոլոր վարսավիրներին: Նրանք զվարճանում և համեղ սնվում էին սեփականատիրոջ հաշվին, իսկ մյուս օրը բարձր տրամադրությամբ նրանք դուրս էին գալիս աշխատանքի: Իսկ ինչպես են աշխատում վարսավիրները: Այո նրանք յուրաքանչյուր օր շփվում են հաճախորդների հետ: Եվ մի քանի շաբաթվա ընթացքում այն ռեստորանի մասին լուրերը տարածվում էին քաղաքով մեկ, որտեղ կարող էին քաղաքացիները հիասքանչ ժամանակ անցկացնել և համեղ սնվել: Դեռ 20-րդ դարի սկզբին ռուս գործարար Նիկոլայ Շուստովը աշխատանքի էի ընդունել մեծ քանակով ուսանողների, որոնք պետք է շրջեին մոսկովյան ռեստորաններով և պահանջեին «Շուստովյան» կոնյակը: Չգտնելով ռեստորաններում  «Շուստովյան» կոնյակը, ուսանողները զայրանում և կռիվ էին սարքում: Նման դեպքերի մասին սկսեցին գրել տեղական թերթերը, իսկ Մոսկվան իմացավ նոր կոնյակի մասին:

Прокрутить вверх