Մի թողեք սեփական բացթողումները և անհաջողությունները բարձիթողի, առանց դրանց մանրամասն վերլուծության: Երբ գործատուն աշխատանքի է ընդունում նոր աշխատակից, նա ոչ միայն բերում է նոր աշխատուժ, այլ նաև սկսում է նոր հարաբերություններ:
Քանի որ գործատուները և աշխատողները հաճախ սերտորեն են աշխատում, նրանք անպայմանորեն պետք է զարգացնեն իրենց հարաբերությունները:
Այդ հարաբերությունները կարևոր է բիզնեսի հաջողության համար, քանի որ ուժեղ հարաբերությունները կարող են հանգեցնել աշխատակցին ավելի մեծ երջանկության և նույնիսկ ավելացնել արտադրողականությունը: Որպեսզի քաղեք հաջողություն` պահեք գործատու-աշխատակից հարաբերությունների դինամիկա ձեր մտքում:
Ընդհանրապես, գործատուի և աշխատողի հարաբերությունները փոխադարձ հարգանքով պետք է լինեն: Այս հարաբերությունների սերտացման աստիճանը կախված է թե՛ գործատուից, և թե՛ աշխատակցից: Որոշ գործատուներ իրենց աշխատակիցներին պահում են հեռավորության վրա և անելով դա՝ ապահովում են, որ նրանց միջև հիերարխիայի շփոթություն չլինի: Մյուսները նախընտրում են ունենալ բարեկամական հարաբերություններ իրենց աշխատողների հետ, դա դիտելով, որպես իրենց աշխատողների երջանկության բարձրացման ճանապարհ:
Թեև, ոչ մի տարբերակն էլ ամբողջովին ճիշտ կամ սխալ չէ, իմաստուն քայլ է խուսափել աշխատակիցների հետ մտերմիկ հարաբերություններից, քանի որ սա կարող է առաջացնել գործատուի և աշխատողի միջև նսեմացում: