Ինչպե՞ս Start-up ներգրավել միջոցներ

7 խորհուրդ սեփական փորձից կներկայացնի «Իմ գործ» ինտերնետ հաշվապահություն ծառայության հիմնադիրը

Այս տարվա մարտ ամսին մենք ավարտեցինք պայմանագրի կնքումը՝ ներգրավելով Klever Internet Investments Limited ֆոնդից 4 մլն. դոլլար: Ձեզ կներկայացվի պրակտիկ խորհուրդներ մեր փորձից, որոնք կօգնեն այն Start-up-ներին, որոնք ցանկանում են ընկերության զարգացման համար ներգրավել ֆինանսական միջոցներ, որոնց արժեքը գերազանցում է 100 մլն. ռուսական ռուբլին:

Բիզնես հրեշտակի դերը

Իրականում կարևորագույն գործը մեր կողմից իրականացվել է շատ ավելի շուտ. 2010 թվականի աշնանը, երբ մեր ընկերության կապիտալում մասնակցություն ունեցավ Սերգեյ Պանովը: Երկու տարի մենք հղկում էինք մեր ընկերության բիզնես գործընթացները՝ փորձելով ստեղծել գեղեցիկ մտքից՝ համակարգային աշխատող բիզնես ծրագիր: Հենց Սերգեյն իր վրա վերցրեց ներդրումների ներգրավման հիմնական աշխատանքը, որը թույլ տվեց մեզ չկորցնել բարձր տեմպը՝ համաձայն որի զարգանում է «Իմ գործ» ընկերությունը: Հենց այստեղ ճիշտ կլնի Ձեզ տամ իմ առաջին խորհուրդը. Մինչ ներդրումային ֆոնդից ներգրավել միջոցներ՝ սկսեք փորձառու բիզնես գործընկերոջ /Բիզնես հրեշտակ/ փնտրտուքը: Դա Ձեզ թույլ կտա զարգացնել ինչպես բիզնեսն, այնպես էլ նրա արժեքը՝ ապագա ներդրողների աչքերում:

Մարաֆոնային վազք

Տրամադրվեք մարաֆոնային վազքի, այլ ոչ սպրինտի: Եթե դուք փնտրում եք մի քանի միլիոն դոլլար, ուրեմն իմացեք, որ դուք հավանաբար դրա վրա կծախսեք 6 ամիս և Ձեր գործառնական օրվա մեծ մասը: Միայն հանդիպումների վրա դուք կկորցնեք ոչ ավելին, քան շաբաթական 7 օր, բացի հանդիպումներից, դուք պետք է խմբագրեք պրեզենտացիոն նյութերը, մշակել ֆինանսական նոր մոդելները և պատասխանել շատ հարցերի: Եթե փորձեք այդ ամենը անել միայնակ, ուրեմն բիզնեսի կառավարման համար Ձեզ շատ քիչ ժամանակ կմնա:

Ֆինանսական մոդել

Ստեղծեք շատ արդյունավետ ֆինանսական մոդել: Դրա համար, ցանկալի է, ներգրավել խորհրդականի, որը կիրականացնի դա այնպիսի տեսքով, որը միանշանակաորեն դուր կգա ներդրողներին: Մեր ֆինանսական մոդելը առաջին հանդիպմանը կազմված էր էքսելի 10 թերթից, իսկ մարաֆոնի կեսին այն արդեն հաշվարկներով 18 թերթ էր կազմում: Իրականում շատ օգտակար է այս վարժությունը, որը Ձեզ թույլ է տալիս նայել Ձեր բիզնեսը թռչնի թռիչքի մակարդակից և տեսնել յան ցուցանիշները, որոնք Ձեր ընկերության համար հանդիսանում են կարևորագույնը:

Հանդիպել բոլորի հետ

Օգտագործեք բոլոր հնարավորությունները, երբեմն միջոցները թաքնված են լինում անհհավանական վայրերում: Ճիշտ կլնի ներգրավել խորհրդականների: Իհարկե փաստ չէ, որ խորհրդականը կգտնի հենց Ձեր ներդրողին, բայց կկազմակերպի շատ հանդիպումներ, որտեղ դուք կհասկանաք, թե ինչպես ավելի լավ մատուցել Ձեր նախագիծը: Հանդիպեք բոլորի հետ, ովքեր անգամ շատ չնչին հետաքրքրություն են ցուցաբերում Ձեր նախագծի նկատմամաբ. Այդպիսի ցանկացած հանդիպման ժամանակ դուք կստանաք ինչպես նոր ֆիդբեք Ձեր բիզնեսի մասին, այնպես էլ Ձեր բիզսնեի զարգացման մասին փորձառու մարդկանց նորանոր խորհուրդներ: Եթե անգամ հանդիպումը դրական չի անցել, միևնույն է հանդիպման արդյունքերի մասին ուղարկեք համապատասխան նամակ Ձեր գործընկերոջը, քանզի շատ ֆոնդեր շփվում են միմյանց միջև և չի բացառվում, որ մի ֆոնդը մյուսին խորհուրդ տա դիտարկել Ձեր նախագիծը:

Վերլուծեք ներդրողների նպատակները: Եթե Ձեր մոտ կա անգամ փոքրիկ կասկած, որ Ձեր և ներդրողի նպատակները չեն համնկնում, մի կորցրեք ավելորդ ժամանակ՝ բանակցությունները շարունակելու համար: Քաղաքավարի դադար տվեք բանակցություններին և քննարկեք այլ տարբերակներ: Դա հատուկ վերաբերվում ստրատեգների հետ բանակցությունների ժամամանակ, այլ ոչ ֆոնդերի պարագայում:

Այն բանից հետո, երբ դուք կհանդիպեք ավելի քան 20 անձանց հետ, դուք կունենաք մի քանի լավ առաջարկ /ցանկալի է 3–ից ոչ պակաս/: Այդ պահից ներդրողների փնտրտուքը կարելի է համարել փակված և պետք է ինտենսիվ սկսել պայմանագրային հարաբերությունների կնքման փուլը: Դա կտևի 2-4 ամիս՝ կախված ֆոնդից: Պետք է հոգեբանորել լինել պատրաստ նրան, որ ֆոնդը, անգամ բանակցությունների ամենավերջին պահին կարող է Ձեզ մերժել, անգամ չբացահայտելով պատճառները: Ուստի ցանկալի է միշտ ունենալ պահեստային տարբերակներ:

Առևտուր արեք բանակցություններ ժամանակ

Առևտուր արեք: Մի վախեցեք բանավիճել ներդրողի առաջին առաջարկի շուրջ: Բանակցություններում կարող են առաջանալ այնպիսի տարբերակներ, որոնք ընդունելի կլինեն երկու կողմերին էլ: Ինչին պետք է հատուկ ուշադրություն դարձնել.

  1. Ներդրողին վաճառվող փային: Այն կարելի է իջեցնել, պայմանավորվելով բիզնեսի KPI շուրջ՝ որին հասնելու դեպքում բաժնետոմսերի մի մասը կանցնի ներդրողին: Կամ հակառակը, եթե բիզնեսը չհասնի պայմանավորված ցուցանիշներին:
  2. Ընկերության վերահսկումը: Հստակ նշեք այն հարցերը, որոնց շուրջ անհրաժեշտ է ներդրողի ձայնը և թույլ մի տվեք, որ այն փոփոխության ենթարկվի:
  3. Բիզնեսից դուրս գալը: Ով, ինչպես և ինչ պայմաններով է հետագայում կարող վաճառել իր բիզնեսը: Ինչ կլնի, եթե կհայտնվի մեկը, ով կցանկանա գնել բիզնեսն ամբողջությամբ: Ինչ կլնի, եթե ներդրողը ցանկություն կհայտնի վաճառել միայն իր մասը և այլն: Այդպիսի հարցերը պետք է հստակեցվեն և գրավոր ամրագրվեն: Այդպիսի հարցերին ամենայն լրջությամբ մոտեցեք:

Բիզնեսի անվտանոգություն

Կնքեք պաամանագիրը ռուսաստանայան իրավական նորմերից դուրս: Դա երաշխիք կլնի, որ Ձեր իրավունքներն ամբողջությամբ պաշտպանված կլինեն: Երևի թե այս կետը մեկնաբանությունների կարիք չունի:

Ներգրավեք լավ իրավաբանների, քանզի մեկ փոքրիկ սխալը պայամանագրում, Ձեր վրա շատ ՛՛թանկ՛՛ կնստի:

Մի խաբեք

Եվ ամենակարևոր խորհուրդը: Միշտ ասեք ճշմարտությունը: Սկզբնական շրջանում կարելի է ասել ոչ ամեն ինչ, բայց երբեք, ոչ մի պարագայում մի խաբեք Ձեր գործընկերներին: Վստահությունը հիանալի բիզնես գործընկերության կառուցման առաջնային գործոններից մեկն է: